Brev:
Justering af rytme
29. april 2010
Alder:
7 mdr.
Justering af rytme
Hej Helen
*tvillinger 7 mdr*
Tak for dit svar om rutiner. Vi har nu forsøgt os i et stykke tid med en tidlig morgen flaske. Desværre vil de ikke sove videre og glemte i mit sidste brev at skrive at de begge laver stort hver morgen mellem 05 og 06. så skal de jo skiftes og vil derfor ikke sove videre.
De vil gerne have flasken men så vil de bare ikke have øllebrød kl. 8. Og det betyder så at jeg har rigtig svært ved at trække dem til kl. 9 hvor de skal have en lur. Så ofte bliver hele dagen forskudt så de stadig har brug for den sene lur mellem 17-18.
Hvad gør jeg?